Animated Rainbow Nyan Cat

czwartek, 23 czerwca 2016

25 Czerwiec = Wirus na MSP?

Hej. Chciałam napisać post informacyjny o jutrzejszym dniu.
Dla tych którzy to czytają później chodzi o 25 czerwca.
Podobno na Polskie serwery msp ma być wpuszczony wirus.
Tak naprawdę nie wiadomo co to będzie robić (przynajmniej ja nie wiem).
Domyślam, się tylko, że będzie wyrządzał przykre szkody waszym kontom i komputerom.
Ja osobiście w niego wierze, i nie wejdę w ten dzień.
Zmieniłam również hasło tak na wszelki wypadek.
Ostatnio widziałam też, że niektóre movie star zostały zaatakowane przez:
~ Miss Filly

Nie wiem czy dobrze myślę, ale MYŚLE, że to ona może wpuścić ten wirus.
W końcu jest dosyć zaawansowaną hackerką.

Dobra, teraz w komach możecie się ze mnie pośmiać, że nic nie wiem..

Dozo w następnym wpisie x333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz